Guida di Mantenimentu di l'Attrezzatura di Addolcimentu

Attrezzatura per addolcisce l'acqua, vale à dì, equipaggiamentu chì riduce a durezza di l'acqua, elimina principalmente l'ioni di calciu è magnesiu da l'acqua. In termini più simplici, riduce a durezza di l'acqua. E so funzioni principali includenu a rimozione di l'ioni di calciu è magnesiu, l'attivazione di a qualità di l'acqua, a sterilizazione è l'inibizione di a crescita di alghe, a prevenzione di a furmazione di calcare è a rimozione di calcare. Hè largamente applicatu in sistemi cum'è caldaie à vapore, caldaie à acqua calda, scambiatori di calore, condensatori evaporativi, unità di climatizazione è refrigeratori d'assorbimentu à focu direttu per addulcì l'acqua di alimentazione.

 

Per ottene e migliori prestazioni da u vostru sistema cumpletamente automaticuapparecchiature per addolcimentu di l'acqua, a manutenzione regulare è e riparazioni puntuali sò essenziali. Questu allunga ancu significativamente a so durata di vita. Per assicurà prestazioni ottimali, a manutenzione è a manutenzione quotidiana sò cruciali.

 

Dunque, cumu si deve mantene l'attrezzatura di trattamentu per l'addolcimentu di l'acqua?

 

1. Aggiunta Regulare di Sale: Aghjunghjite periodicamente sale granulare solidu à u serbatoiu di salamoia. Assicuratevi chì a suluzione salina in u serbatoiu resti supersaturata. Quandu aghjunghjite sale, evitate di versà granuli in u pozzu di sale per impedisce chì u sale si accumuli nantu à a valvula di salamoia, chì pò bluccà a linea di prelievu di a salamoia. Siccomu u sale solidu cuntene impurità, quantità significative ponu depositassi in u fondu di u serbatoiu è intasà a valvula di salamoia. Dunque, pulite periodicamente l'impurità da u fondu di u serbatoiu di salamoia. Aprite a valvula di scaricu in u fondu di u serbatoiu è sciacquate cù acqua pulita finu à chì ùn escinu più impurità. A frequenza di pulizia dipende da u cuntenutu di impurità di u sale solidu utilizatu.

2. Alimentazione Stabile: Assicuratevi una tensione è una corrente d'entrata stabili per impedisce danni à u dispusitivu di cuntrollu elettricu. Installate una copertura protettiva sopra u dispusitivu di cuntrollu elettricu per prutege lu da l'umidità è da l'infiltrazioni d'acqua.

3. Smontaggio è manutenzione annuale: Smontate l'addolcitore una volta à l'annu. Pulite l'impurità da i distributori superiori è inferiori è da u stratu di supportu di sabbia di quarzu. Ispettate a resina per perdite è capacità di scambiu. Rimpiazzate a resina assai invechjata. A resina contaminata da u ferru pò esse rivitalizata cù una soluzione di acidu cloridricu.

4. Immagazzinamentu umitu quandu hè inattivu: Quandu u scambiatore di ioni ùn hè micca in usu, immergete a resina in una suluzione salina. Assicuratevi chì a temperatura di a resina resti trà 1 °C è 45 °C per impedisce a disidratazione.

5. Verificate l'iniettore è e guarnizioni di a linea: Ispettate periodicamente l'iniettore è a linea di prelievu di salamoia per perdite d'aria, postu chì e perdite ponu influenzà l'efficienza di a rigenerazione.

6. Cuntrollu di a qualità di l'acqua in entrata: Assicuratevi chì l'acqua in entrata ùn cuntene micca impurità eccessive cum'è limu è sedimenti. Livelli elevati di impurità sò dannosi per a valvula di cuntrollu è ne accurtanu a durata di vita.

 

I seguenti compiti sò essenziali perapparecchiature per addolcimentu di l'acquamantenimentu:

 

1. Preparazione per l'arrestu à longu andà: Prima di l'arrestu prolungatu, rigenerate cumpletamente a resina una volta per cunvertisce la in a forma di sodiu per u almacenamentu umitu.

2. Cura di l'arrestu d'estate: Se l'acqua hè spenta durante l'estate, sciacquate l'addolcitore almenu una volta à u mese. Questu impedisce a crescita microbica in u serbatoiu, chì pò causà a muffa o l'agglomerazione di resina. Se si trova muffa, sterilizzate a resina.

3. Prutezzione da u fretu durante a spegnimentu invernale: Implementate misure di prutezzione da u fretu durante a spegnimentu invernale. Questu impedisce à l'acqua in a resina di congelassi, ciò chì puderia fà chì e perle di resina si crepinu è si rompanu. Conservate a resina in una soluzione salina (cloruru di sodiu). A cuncentrazione di a soluzione salina deve esse preparata secondu e cundizioni di temperatura ambiente (una cuncentrazione più alta hè necessaria per e temperature più basse).

 

Fornemu tutti i tipi d'attrezzature per u trattamentu di l'acqua, i nostri prudutti includenuapparecchiature per addolcimentu di l'acqua, apparecchiature di trattamentu di l'acqua per u riciclaggio, apparecchiature di trattamentu di l'acqua per ultrafiltrazione UF, apparecchiature di trattamentu di l'acqua per osmosi inversa RO, apparecchiature di desalinizzazione di l'acqua di mare, apparecchiature per acqua ultra pura EDI, apparecchiature di trattamentu di l'acque residue è pezzi di apparecchiature di trattamentu di l'acqua. Sè vo vulete più infurmazioni, visitate u nostru situ web www.toptionwater.com. O sè avete qualchì bisognu, ùn esitate micca à cuntattateci.


Data di publicazione: 02-lugliu-2025